Jag uppskattar att texten var med! Dels kunde jag hänga med - dels fick jag inspiration att skriva sångtexter!
Jag önskar dig en trevlig påsk!
Glad och fridfull påsk!
Glad påsk! Ha en skön helg!
Tack, en riktigt GLAD PÅSK själv önskar//Gubben
Ha en skön helg!
Vilken festlig band, även om jag inte hörde =) GLad Påsk!
Vilken härligt orkester!
Glad Påsk önskar Nicoline med familj.
Ja det var verkligen en kanonfin orkester:) Hoppas din påsk blev på pricken som du ville ha den. Kram på dig bästa du.
tack för den nu kommer jag att höra den i huvudet hela dagen...precis när jag fått bort Magnus Ugglas Pärlor för svin..
Ha en riktigt bra dag. Här åker vi alldeles snart till anläggningen. Vi har ett konferensgäng som kommer nu vid 10-snåret som stannar till imorgon eftermiddag.
Hoppas du haft lika trevligt som rockarhönsen!!!
*skrattar gott* Välkommen in till mig och var med i månadens fråga/utmaning!!!
Erika


13